Pokyny pro reklamaci závad

Vážení uživatelé,

pracoviště CzechPOINT, které jsme Vám zřídili v rámci dotace je sestaveno tak, aby byla zajištěna oprava klíčových komponent (počítač, kopírka, monitory) v co nejkratším možném čase. Zde uvádíme přesné pokyny jak postupovat v případě, kdy by nastal důvod k uplatnění reklamace.

Je potřeba si uvědomit, že ne všechny závady jsou reklamovatelné, proto doporučujeme nejprve kontaktovat pracovníka naší firmy na telefonu 381211000 nebo 608253642 a závadu s ním konzultovat. Další instrukce budou směrovány na jednotlivé servisní linky výrobců dotčeného hardware, případně Vám bude sděleno jakým způsobem dál postupovat.

Servis nebo reklamaci je rovněž možno hlásit přes formulář objednávky servisu, po jehož odeslání Vás bude co nejdříve kontaktovat příslušný pracovník W Partner s.r.o.