Hlášení závad
Tisk článku

Pokyny pro reklamaci závad

Vážení uživatelé,

pracoviště CzechPOINT, které jsme Vám zřídili v rámci dotace je sestaveno tak, aby byla zajištěna oprava klíčových komponent (počítač, kopírka, monitory) v co nejkratším možném čase. Zde uvádíme přesné pokyny jak postupovat v případě, kdy by nastal důvod k uplatnění reklamace.

Je potřeba si uvědomit, že ne všechny závady jsou reklamovatelné, proto doporučujeme nejprve kontaktovat pracovníka naší firmy na telefonu 381211000 nebo 608253642 a závadu s ním konzultovat. Další instrukce budou směrovány na jednotlivé servisní linky výrobců dotčeného hardware, případně Vám bude sděleno jakým způsobem dál postupovat.

Servis nebo reklamaci je rovněž možno hlásit přes formulář objednávky servisu, po jehož odeslání Vás bude co nejdříve kontaktovat příslušný pracovník W Partner s.r.o.

Tisk článku
Tisk článku

Reklamace produktů DELL

Způsob nahlášení a odstranění závady na produktech DELL:

Počítače a LCD monitory DELL dodané v rámci zřízení nového pracoviště CzechPOINT mají shodně 5 let záruku typu Next Business Day, což v praxi znamená, že technik firmy DELL musí k závadě dorazit a pokusit se ji odstranit na místě do 24 hodin od nahlášení servisního požadavku. Toto platí pouze v pracovních dnech.

Nahlášení požadavku proveďte telefonicky na číslo: 225 772 711 od 8 do 17 hodin. Pracovník Call centra po Vás bude požadovat tzv. Service Tag, což je sériové číslo zařízení, které chcete reklamovat. Nachází se na bílém štítku umístěném přímo na zařízení a je to 7-i místný alfanumerický kód (příklad. FXF256G). Při nahlašování je potřeba uvést telefonní číslo, na které se technik určitě následně dovolá!

Po nahlášení požadavku se s Vámi spojí konkrétní člověk a domluví si čas a místo opravy.

POKUD MÁTE S VYŘÍZENÍM REKLAMACE PROBLÉMY, BEZ PRODLENÍ NÁS KONTAKTUJTE!

Tisk článku
Tisk článku

Reklamace produktů Genius

Způsob nahlášení a odstranění závady na produktů Genius:

Reproduktory Genius je možno reklamovat pouze u firmy W Partner s.r.o. po dobu tří let od pořízení pracoviště CzechPOINT. Jedná se o klasickou reklamaci s lhůtou
pro vyřízení 30 dní. 

Reklamovaný produkt je možno doručit na adresu: Libušina 191, 391 65 Bechyně nebo jej můžete předat technikovi firmy při nejbližším servisním zásahu.

Servis nebo reklamaci těchto produktů zadávejte primárně pomocí formuláře pro objednávku servisu, který naleznete ZDE


TOTO ZBOŽÍ JE KE DNEŠNÍMU DATU PO ZÁRUCE!

Tisk článku
Tisk článku

Reklamace produktů Logitech

Způsob nahlášení a odstranění závady na produktů Logitech:

Sluchátka s mikrofonem Logitech je možno reklamovat pouze u firmy W Partner s.r.o. po dobu dvou let od pořízení pracoviště CzechPOINT. Jedná se o klasickou reklamaci s lhůtou pro vyřízení 30 dní.

Reklamovaný produkt je možno doručit na adresu: Libušina 191, 391 65 Bechyně nebo jej můžete předat technikovi firmy při nejbližším servisním zásahu.

Servis nebo reklamaci těchto produktů zadávejte primárně pomocí formuláře pro objednávku servisu, který naleznete ZDE


TOTO ZBOŽÍ JE KE DNEŠNÍMU DATU PO ZÁRUCE!

Tisk článku
Tisk článku

Reklamace produktů OKI

Způsob nahlášení a odstranění závady na produktech OKI:

Na multifunkční tiskárnu (kopírku) OKI je poskytována záruka 3-roky On-Site. V tomto případě se nejedná o servis do druhého dne, pouze je zaručeno, že složitá oprava zařízení, kterou není schopen odstranit uživatel s pomocí po telefonu, bude realizována přímo na místě. Hlášení servisu pouze v pracovních dnech.

Nahlášení požadavku proveďte telefonicky na číslo: 241 776 779 od 8 do 17 hodin. Pracovník firmy Daruma systems s.r.o. s Vámi prokonzultuje závadu a s Vaší pomocí se pokusí najít nejrychlejší možné řešení problému. Pokud uzná, že je problém nutno řešit na místě, pak s Vámi domluví datum a čas opravy.


TOTO ZBOŽÍ JE KE DNEŠNÍMU DATU PO ZÁRUCE!

Tisk článku
Tisk článku

Reklamace produktů Opticon

Způsob nahlášení a odstranění závady na produktů Opticon:

Čtečku 2D kódů a čtečku čip. karet je možno reklamovat pouze u firmy W Partner s.r.o. po dobu dvou let od pořízení pracoviště CzechPOINT. Jedná se o klasickou reklamaci s lhůtou pro vyřízení 30 dní.

Reklamovaný produkt je možno doručit na adresu: Libušina 191, 391 65 Bechyně nebo jej můžete předat technikovi firmy při nejbližším servisním zásahu.

Servis nebo reklamaci těchto produktů zadávejte primárně pomocí formuláře pro objednávku servisu, který naleznete ZDE

TOTO ZBOŽÍ JE KE DNEŠNÍMU DATU PO ZÁRUCE!

Tisk článku
Tisk článku

Reklamace tokenů

Způsob nahlášení a odstranění závady tokenu:

Tokeny nejsou dodávány firmou W Partner s.r.o., jejich pořízení bylo realizováno asistovanou objednávkou od České pošty, s.p. K jejich selhání prakticky nedochází, ale v případě selhání funkce tokenu lze tuto situaci konzultovat na telefonním čísle: 840 111 244. Opět pouze v pracovních dnech.

Tisk článku