Reklamace produktů DELL

Způsob nahlášení a odstranění závady na produktech DELL:

Počítače a LCD monitory DELL dodané v rámci zřízení nového pracoviště CzechPOINT mají shodně 5 let záruku typu Next Business Day, což v praxi znamená, že technik firmy DELL musí k závadě dorazit a pokusit se ji odstranit na místě do 24 hodin od nahlášení servisního požadavku. Toto platí pouze v pracovních dnech.

Nahlášení požadavku proveďte telefonicky na číslo: 225 772 711 od 8 do 17 hodin. Pracovník Call centra po Vás bude požadovat tzv. Service Tag, což je sériové číslo zařízení, které chcete reklamovat. Nachází se na bílém štítku umístěném přímo na zařízení a je to 7-i místný alfanumerický kód (příklad. FXF256G). Při nahlašování je potřeba uvést telefonní číslo, na které se technik určitě následně dovolá!

Po nahlášení požadavku se s Vámi spojí konkrétní člověk a domluví si čas a místo opravy.

POKUD MÁTE S VYŘÍZENÍM REKLAMACE PROBLÉMY, BEZ PRODLENÍ NÁS KONTAKTUJTE!