Změna nastavení poštovního účtu - MS Outlook Express nebo Windows Mail

Změna nastavení poštovního účtu - Outlook Express

1. Otevřeme Outlook Express a z horního menu zvolíme "Nástroje"
2. Zde klikneme na „Účty“

 

 

Změna nastavení poštovního účtu - Outlook Express

3. Zobrazí se nám nové okno ve kterém vybereme záložku „Pošta“

 

 

Změna nastavení poštovního účtu - Outlook Express

4. Vybereme emailový účet ze seznamu a klikneme na „Vlastnosti“

 

 

Změna nastavení poštovního účtu - Outlook Express

5. V nově zobrazeném oknu vybereme záložku „Servery“

 

 

Změna nastavení poštovního účtu - Outlook Express

6. Nyní je potřeba změnit položku „Příchozí pošta (POP3)“ na: pop3.VaseDomena.cz
7. Položky „Odchozí pošta (SMTP)“ si budeme všímat POUZE pokud nám nebude fungovat odchozí pošta. V takovém případě ji změníme na: smtp.VaseDomena.cz

8. Je také důležité mít zaškrtnutou volbu „Server požaduje ověření“. Pokud už ji zaškrtnutou máme, nevšímáme si ji.

9. Změny potvrdíme tlačítkem „OK“

Gratuluji, právě jste úspěšně přenastavili svůj emailový účet!