• W Partner s.r.o.*Programování a web

    W Partner s.r.o.*Programování a web

  • W Partner s.r.o.*Servis hardware a software

    W Partner s.r.o.*Servis hardware a software

  • W Partner s.r.o.*Metodika, dodávky a poradenství ekonomického SW

    W Partner s.r.o.*Metodika, dodávky a poradenství ekonomického SW

Aktuality

Jako generální sponzor Vám přinášíme Informační server Bechyňska - www.Bechyňsko.cz


Poštovní klienti
Tisk článku

Změna nastavení poštovního účtu - MS Outlook Express nebo Windows Mail

Změna nastavení poštovního účtu - Outlook Express

1. Otevřeme Outlook Express a z horního menu zvolíme "Nástroje"
2. Zde klikneme na „Účty“

 

 

Změna nastavení poštovního účtu - Outlook Express

3. Zobrazí se nám nové okno ve kterém vybereme záložku „Pošta“

 

 

Změna nastavení poštovního účtu - Outlook Express

4. Vybereme emailový účet ze seznamu a klikneme na „Vlastnosti“

 

 

Změna nastavení poštovního účtu - Outlook Express

5. V nově zobrazeném oknu vybereme záložku „Servery“

 

 

Změna nastavení poštovního účtu - Outlook Express

6. Nyní je potřeba změnit položku „Příchozí pošta (POP3)“ na: pop3.VaseDomena.cz
7. Položky „Odchozí pošta (SMTP)“ si budeme všímat POUZE pokud nám nebude fungovat odchozí pošta. V takovém případě ji změníme na: smtp.VaseDomena.cz

8. Je také důležité mít zaškrtnutou volbu „Server požaduje ověření“. Pokud už ji zaškrtnutou máme, nevšímáme si ji.

9. Změny potvrdíme tlačítkem „OK“

Gratuluji, právě jste úspěšně přenastavili svůj emailový účet!

Tisk článku