Efektivní práce v programu: online kurz POHODA
Ekonomický a informační systém POHODA
Ekonomický a informační systém POHODA je komplexní účetní a ekonomický software pro malé, střední a větší firmy z řad fyzických i právnických osob. Umožňuje vést účetnictví i daňovou evidenci a vyhoví plátcům i neplátcům DPH. Systém je oborově neutrální a je vhodný nejen pro živnostníky, podnikatele a společnosti, které se zabývají obchodem a poskytováním služeb, ale i pro svobodná povolání a účtující příspěvkové a neziskové organizace.
Základem systému je propracovaný adresář a řada agend na komplexní řízení firmy, např. fakturace, banka, pokladna, majetek atd. Systém umožňuje vést účetnictví i daňovou evidenci, účtování zásob metodou A i B a zpracování mezd pro neomezený počet zaměstnanců. Zvládne pobočkové zpracování dat, homebanking i obchodování na internetu. Podporuje cizí měny, vč. automatického načítání kurzového lístku. Umožňuje sledování salda a finanční analýzu. Obsahuje editor tiskových sestav REPORT Designer pro úpravu tiskových sestav a vytváření vlastních tiskových výstupů. Možnosti systému lze rozšířit pomocí modulů pro online nebo offline maloobchodní prodej nebo připojením celé řady externích zařízení.
Různá použitá technologie a různá úroveň funkcí obsažených v programu dává spolu s nabídkou několika obsahově odlišných variant a síťových verzí budoucím uživatelům prostor pro výběr toho nejvhodnějšího řešení.
Pro koho je POHODA určena?
- živnostníkům a malým firmám, ve kterých má veškerou administrativu od vystavování pokladních dokladů přes vedení skladů a daňové evidence nebo účetnictví až po sestavování podkladů pro daně z příjmů na starosti jedna osobě, většinou majitel,
- různě velkým firmám, ve kterých se o jednotlivé oblasti obchodních, evidenčních, administrativních a účetních činností dělí více osob z řad zaměstnanců nebo externích spolupracovníků, příp. majitelů,
- firmám, které si nechávají účetní, příp. mzdové agendy zpracovávat externě, samy však potřebují mít přehled o svých skladových zásobách, zakázkách a majetku a zejména pracovat s kontakty svých zákazníků,
- účetním (samostatnným účetním nebo účetním firmám) vedoucím účetnictví na zakázku pro jiné subjekty,
- příspěvkovým a neziskovým organizacím vedoucím účetnictví.
POHODA vyniká uživatelským komfortem srovnatelným s produkty Microsoft Office, s nimiž i datově spolupracuje. Obsahuje širokou škálu nadstandardních funkcí, které ocení každý, kdo si potrpí na profesionální vzhled firemních dokumentů a podrobný přehled o vlastním hospodaření. Od instalace a nastavení systému přes zápis, výběr a tisk dokladů až po účetní uzávěrku POHODA svému uživateli usnadňuje každodenní práci díky propracovanému uživatelskému rozhraní, interaktivním průvodcům a rozsáhlému systému kontextové nápovědy. Náklady na nasazení systému a zaškolení zaměstnanců jsou minimální a zvýšená efektivita práce přinese další úspory.
Program POHODA se stal v roce 2007 prvním ekonomickým systémem v České republice certifikovaným pro operační systém Windows Vista. Recertifikační test v roce 2009 potvrdil, že POHODA i nadále splňuje všechny bezpečnostní a technologické standardy tohoto operačního systému. Je také připravena na systém Windows 7.
Jak POHODA pomůže zvýšit váš zisk?
Program obsahuje obrovskou škálu nadstandardních funkcí, které vám ušetří spoustu práce a času, takže se budete moci plně věnovat svým zákazníkům. Například funkce pro homebanking automaticky načte vaše bankovní výpisy, zapíše úhrady a provede zaúčtování. Navíc nemusíte své příkazy k úhradě nosit do banky, protože je můžete odeslat elektronicky. Díky spolupráci s internetovými obchody, zejména systémem FastCentrik, je POHODA ideálním nástrojem pro vaše obchodování na internetu. Podobně efektivních funkcí má POHODA desítky, např. šablony dokladů, hromadná fakturace, přiznání k DPH, tisk řady výstupů přímo ve formě úředních tiskopisů a mnoho dalších - jejich používáním můžete ušetřit náklady na několik pracovních míst. Přitom náklady na nasazení systému a zaškolení zaměstnanců jsou minimální. Zvýšená efektivita práce přinese další úspory.
Jak POHODA usnadňuje práci?
Rychlost pořizování dat v ekonomickém systému POHODA lze optimalizovat na minimální počet úhozů do klávesnice. Stačí nastavit program tak, aby se většina polí formulářů účetních agend při založení dokladu automaticky vyplnila nejčastěji používanými hodnotami. Některé údaje díky tomu není třeba ručně vyplňovat; tato políčka lze dokonce vypnout, takže se při zápisu dokladu přeskočí. Pro další urychlení zápisu si lze vytvořit vzory nejčastěji používaných typových dokladů, tzv. šablony. Zvolením šablony se nový doklad včetně položek kompletně předvyplní, takže stačí upravit pár údajů a doklad je hotov.
Postaráme se o vaši POHODU
Uživatelům ekonomicko-informačního systému POHODA poskytujeme kompletní škálu služeb zákaznické podpory. Automatický přísun všech legislativních a funkčních aktualizací systému, informací a poskytování služeb odborné a technické podpory je zajištěn prostřednictvím souboru služeb SERVIS. V prvním roce tyto služby poskytujeme našim zákazníkům zdarma. Podrobné informace o službách zahrnutých v souboru SERVIS.
POHODA poroste s vámi
K dispozici je několik obsahově odlišných variant programu - od daňové evidence pro nenáročné po komplexní ekonomický systém v síťové verzi, která je umístěna v centrále celonárodní sítě poboček nebo ve které velká účetní firma zpracovává účetnictví svým klientům. Možnosti systému lze navíc rozšířit prostřednictvím doplňků. Systém POHODA lze kdykoli rozšířit tak, aby vyhovoval vašim narůstajícím nárokům a požadavkům. Rozšíření na vyšší variantu poskytujeme za pouhý rozdíl cen obou variant. Abyste mohli posoudit, která POHODA bude pro vás ta nejlepší, prohlédněte si srovnání variant.
K dispozici jsou také síťové verze. Pro firmy s velkým databázovým zatížením je určena řada POHODA SQL nebo nejvyšší řada POHODA E1 využívající technologii klient-server, řešení, které výrazným způsobem zvyšuje bezpečnost dat, umožňuje velký počet současně pracujících klientů a zpracování velkého objemu dat.